Plan i program



-E,'de si?
-Evo me kući bilmezu, šta ime pitaš to, pa na fiksni me zoveš.
-Ok, pitam samo onako, radi reda. 'Oćeš do grada?
-Šta ću u gradu?
-A?
-Šta ću u gradu? Nemam pojma, ono... Šta si planirao?
-Šta sam planirao? Pa... Planirao sam da se nađemo sada, prvo malo da porazgovaramo, uz aperitiv, o društveno-ekonomsko-političkim temama u zemlji i u nas, pa zatim da večeramo divljač i onda uz dezert, pijuckajući konjak sa zrnom kafe, i to Frankove, potpišemo ugovor o kupovini rudnika dijamanata u Demokratskoj Republici Kongo, a posle toga da uživamo na žurci, uz obilje najkvalitetnijeg alkohola, piva, rakije, vina, viskija, vinjaka... Da zigujemo buljuke manekenki naših i inostranih koje će dovesti Duška Jovanić, uživamo u muzici Seke Aleksić, Lemija Kitića, Kikija Lesandrića, Fet Boj Slima, konzumiramo kokain koji će doneti Faustino Asprilja, Karlos Valderama, i ekipa...
-Ma jebi se, lepo te pitam.
-Ti mene pitaš šta ja imam u planu?
- -Debilu, šta planiraš, gde da se ide?
-Je l’ te interesuje plan za naredni kvartal, narednu godinu, petogodišnji plan ili samo plan za večeras?
-Majstore, je l’ možeš ti da odgovoriš jednostavno na jednostavno pitanje koje sam ti postavio?
-Majstore, ti nećeš napolje?
-Pa ne znam, ono... Nešto mi se i ne ide.
-Dobro. Ajd zdravo.

Коментари