Kolekcija proleće-leto


-Dobar dan.
-Aha.
-Da li je tu negde vaš pametni sin?
-Tu je, valjda.
-Šta radi?
-U klonji je, kenja valjda.
-Je l’ možete da ga zovete? Ili da mu kažete da mi se javi kad završi taj pos'o?
-Vrlo teško.
-Što?
-Ne govorim sa njim.
-Što ne govorite sa njim?
-Šta te boli kurac, ne moraš ti sve da znaš. Ček' evo ga.

Nakon obavljenog posla u wc-u.

-Halo?
-E, zvao si me?
-Jesam.
-I?
-Šta i?
-Kako si?
-Dobro.
-Sve je u redu?
-Onako, nije loše.
-Kako ti je devojka?
-Dobro je. A šta tebe boli kurac za moju devojku?
-Zabole me, ali kad ti ne znaš što si me zvao onda ja bar da zapodenem neki razgovor, a tvoja devojka mi je najprimamljivija za to.
-Jebi se.
-'Ajde izlapotino, seti se. Što si me zvao?
-E, da. Oćeš do grada večeras?
-Neću.
-Što nećeš?
-Mislim, hoću, ali ne sa tobom.
-Što, šta mi fali?
-Ništa, ali tvojim boksericama fali.
-Šta im fali?
-Malo su demode, da ne kažem odvratne su. Mogla je tvoja keva bar od lepše jastučnice da ih sašije.A i malo je idiotski šetkati se okolo u takvim boksericama.
-Bokserice su fenomenalne...
-Jesu, baš su krasne sa onim cvetnim motivima.
-Znaš kako su lagane, milina ih nositi na ovu vrućinu.
-Kako li se Nik Sloter u "Tropskoj vrelini" nije setio da uklopi havajku sa jastučnicom, to bi bio pun pogodak.
-Nemaš ti pojma, ovo je najveći hit.
-Naravno da je hit, to još nije viđeno. Najjača stvar iz kolekcije proleće - leto, za ovu sezonu.
-To ti kažem.
-Mada je zajebano kad ti se digne patka, ne može da se ne primeti, k'o tebi sinoć. Kako si samo skupio i stis'o noge da ne primeti...
-Ćuti majmune, ne podsećaj me na to! Još onaj konj, neće da mi doda sok već namerno stavio na stočić da bi se ja digao.
-Da svi vide da si potentan.
- Morao sam da mislim na komšiju, na Željka Bebeka, na Vuka Draškovića, ne bi li se spustila patka.
-Žao mi je što ti mudo nije ispalo pred svima.
-Ćuti, samo mi je još to falilo.
-Hoćeš i večeras ići u boksericama?
-Neću bre, mislio sam da izađemo večeras negde. Neću izaći u boksericama. A sinoć je bila paklena vrućina, jebiga, morao sam.
-I večeras je.
-Pa dobro, jeste, ali neću ići u boksericama, nisam blesav.
-Nisi, nisi. A u čemu ćeš večeras ići? Keva ti sašila pantalone od zavese? Ili je uzela milje i sašila ti bermude?
-Sašila je berumude od zavese. Hoćeš ići ili nećeš?
-Kad budem video šta si obukao, odlučiću tada.

Коментари